Titulní stránka » Výcvikové programy » Obchodní dovednosti
Obchodní dovednosti
Tématické okruhy
- Co dělá prodej úspěšným? (osobnost, obchodní vztah, prodejní cyklus, značka)
- Příprava obchodního jednání a vedení dokumentace o zákazníkovi
- Efektivní prodejní komunikace
- Struktura obchodního jednání a nácvik obchodního rozhovoru
- Zjišťování potřeb zákazníka, kladení otázek, cílená nabídka
- Techniky úspěšného uzavírání smluv, cenová argumentace
- Jak změnit odmítavý postoj
- Skryté motivy zákazníka, výhrady, obavy, práce s emocemi
- Dovednosti vyjednávání a aktivního naslouchání
- Jak přivést nerozhodného klienta k rozhodnutí
- Doplňkový prodej (cross-selling)
- Reklamace jako příležitost ke zdokonalení
- Individuální přístup k zákazníkovi, obtížný zákazník
- Specifické vyjednávací taktiky a strategie přístupu u různých segmentů zákazníků